Nova agenda d’activitats

Durant el mes de setembre es reprèn l’activitat virtual a L’espai, el centre social d’activitats i formació de la Fundació Crèdit Andorrà. Aquesta nova temporada, marcada per la crisi sanitària provocada per la Covid-19, la Fundació Crèdit Andorrà treballa per poder seguir oferint una àmplia oferta formativa i aposta per la formació virtual, amb la voluntat que els usuaris de L’espai puguin assistir a les activitats que s’ofereixen des de casa. La proposta està pensada per poder seguir la formació en directe. Per a això s’ha de tenir en compte el dia i l’hora de cada activitat i connectar-se a través de la plataforma de formació virtual de L’espai. Aquí pots veure tota la programació prevista i com accedir a la plataforma de formació virtual.

👉🏼Per veure o descarregar-te l’agenda d’activitats pica a l’enllaç d’aquí sota ⬇

📎Programa de L’espai Setembre-Desembre 2020

👉🏼Per accedir al nostre canal per on emetrem els cursos en directe pica al següent enllaç d’aquí sota ⬇

📎Canal YouTube de L’espai.