Xerrada: Gent gran i càncer

L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà ha acollit aquest dimarts una nova conferència sobre el càncer dirigida a la gent gran, emmarcada en el programa ‘Envelliment saludable’. La psicòloga i psicooncòloga Tania Estapé ha explicat les característiques d’aquesta malaltia amb les particularitats que té en la gent gran i ha remarcat que en aquesta etapa és molt important cuidar-se. Estapé ha recomanat atendre els símptomes que podrien ser inici d’una malaltia, en lloc d’atribuir-ho a l’edat.

Amb la col·laboració del grup Alba i la Federació de la gent gran d’Andorra, al voltant d’una quarantena de persones s’han interessat per aquesta temàtica, i se’ls ha animat a vetllar per millorar la seva qualitat de vida.

El principal objectiu de la Fundació Crèdit Andorrà, a l’hora d’organitzar aquest tipus d’activitat, és que les persones majors de 60 anys tinguin a la seva disposició eines que els permetin assolir un major benestar i puguin donar resposta a les seves inquietuds.